CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 14, 2011

Rindu Dengan Blog Ku~

salam semua~ lamanya x update blog kan..huhu..last ari tu update pasl dapt job..but now aku dah BERHENTI kerja atas sebab2 yg logik la..huuhuhu..start aku henti keja ari tu aku mula la mjadi penggangur setia...welcome back mama aku kata sambil senyum2 penuh makna...alahai nak buat cam mana tu saja la rezeki aku...tapi aku x putus asa...im still search anyting job ok... *_^..


sebenarnya lama sudah aku nak update blog..but aku xda masa..hehehe aku sibuk jaga nenek aku yg baru abis buat operation mata....now nenek ku kini boleh buat keja dah...dia dah boleh tgk muka cucu2 dia skg ni..cerita sal operation mata nenek aku ni..tingat plak ngan klinik mata ni..baik sungguh doktor cina ni...jumlah operation bg sbelah mata saja uda dlm rm3K..mmandangkan kdua2 belah mata nenek aku xnampak dia bg percuma operation sebelh lgi..klu ikutkan nak buat sblah mata sja coz mhal kan...dengan itu kdua2 belah mata nenek d opertion pada hari yg sama..ala..xda pulak ambik gmbar nenk time opertion tu...punya la penat menunggu time tu...


Lepas nenek aku sihat walafiat..aku jaga anak buah aku...bukan sorang tapi dua orang bukan jaga terus but saja2 bantu pembantu umah yg baru smpai..aku tolong ajar apa yg patut saja..xlah aku penat lagi hehehehe...pembantu umah kami x byak maslah..semua di ajar dia faham..anak2 buah aku skg ni pun ok gak nagn pmbantu umah baru dorang...aku banyak buang masa layan game PSP lah sjak aku jadi pganggur setia..huhhuhuhu.....

haaa ni yang aku nak share ni...1 ari tu aku kwn lama aku muncul dlm idup aku..pompuan...kmi TERjumpa d Facebook...jadikan certa...dia  promot ngan aku Ipad Apple brand lg tu ngan hrga RM400 sja..besar mata aku tgk hrga tu mcm x pcy pulak aku..tpi dia suh jagn kecoh but aku nak kecoh gak....dia kata kalu aku nak.. just bank in sparuh harga sja dlu..klu Ipad tu dah smpai depan mata bru byar spruh lagi...aku pun apa lagi...dengan pantas kilat aku p ATM cucuk duit hhaaahahah....ati da bbunga2 ni..sapa xmo hrga rendah.....pastu dia suh bnk in p akaun dia..aku p bnk in lah...dia cakap Ipad aku tu akan smapi hujung bulan November or awal bulan Disember...aku x sabar dah ni...
p/s KORANG FIKIR...DIA TIPU AKU KAH??? Aku bukan apa.coz time skolah dulu dia mmg kategori budak nakal...tapi xkan lah smpai tua dia nak nakal kan...pastu lg dia dah JANJI dah dia tak TIPU...Waaa aku rasa x sedap ati udah ni..coz Hp dia x on da.... aku dalam dilema ngan angan2 ngan Ipad hahahhahah....


cepat la masa berlalu..aku nak tgk apa jadi ngan aku dapat kah tau tidak~~~oh tuhan!

No comments:

Post a Comment